Club Atletisme Tarragona

clubatletismetarragona.com

Club Atletisme Tarragona

Fòrum

Anàlisis del "impensable" final de la Lliga

diumenge, 18 de maig del 2003 - 2861 lectures - Enllaç permanent Enllaç permanent - Respondre al missatge Respondre al missatge

JAdRi
Nivell 3

Primerament, no ha estat culpa de ningú i al mateix temps ha estat culpa de tots...
Des de luego se'ns ha kedat a la majoria una cara d'atontats... la veritat es que gairebé tots esperavem un final agradable, un final ascendent... un final a 1º! Però bé, si no ha estat aixií serà perque els altres hauran estat millors, però em de seguir treballant ja que la temporada ni molt menys s'ha acabat. Es un cop duur, però més duur serà quan als individuals ens els pasem pel forro als ascendents!!! :P amb bon rollo amb el Barberà e! XDDD
Aupa CAT i la seva gent k es de pip mare...!!!!!!!!!!!!!!!!!

Robert
Nivell 4

... per Robert diumenge, 18 de maig del 2003 - Respondre al missatge Respondre al missatge

S¡ha de dir que una mica cara d tontus si que sens a quedat e! pero com b a dit l'adria encara queda molta temporada i l'any k ve s'intentarà de nou. Visca el CAT!!

Peter
Nivell 3

per Peter diumenge, 18 de maig del 2003 - Respondre al missatge Respondre al missatge

M'està costant molt pair aquest resultat... li estic donant molts tombs... i només una cosa em pot fer deixar de semblar una rentadora ... SABER QUE L'ANY VINENT ENCARA TOTS ESTAREU AMB LA NOSTRA "CATi"... !!!!
Heu de pensar, principalment els del 85, 86 i 87, que l'any vinent ens hem de menjar el campionat de clubs junior (pista coberta)... i "como no", repetir, i si pot ser millorar la lliga absoluta d'aquest any (si tots ens comprometem... HO ACONSEGUIREM!!!!).
...I a partir d'ara a per les fites individuals... que també fan club!

Visca la CATi i tots els CATenses!!!!

Felicitats a les xiques i al Barberà, no hem d'oblidar que s'ho current tant com nosaltres.

Didac
Nivell 4

la culpa es de ... per Didac dilluns, 19 de maig del 2003 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Jo crec ,i segur que coincidiu molts amb mi, que principalment la culpa ha estat de les dues primeres jornades que em arrasat al nostre grup i s'havien creat molt bones expectatives fet que ha produit que anéssim molt animats de cara a la final.

Tothom ha ficat de lo seu hi han agut molt bones marques llàstima del "putu" vent que no les donen per bones algunes!

Els Fondistes MOLT BÉ, bons llençaments, bons salts, bones carreres !!!! Pero si no em fallat !!!

CAGONLAPUTAJODEROSTIA CON H INTERCALADA
xDDDDDDD

Visca el CAT i Visca Catalunya !!!

Carlos
Nivell 3

No S'ha de mirar el passat per Carlos dilluns, 19 de maig del 2003 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Tenim que mirar cap endavant. Aprendre de les experiencies i buscar noves fites. Penseu que som un club petit que estem lluitan amb club mes grans, pero la nostra força es el grup humà.

Tornar Tornar

El més destacat dels fòrums

Les noticies més llegides