f

Club Atletisme Tarragona

clubatletismetarragona.com

Club Atletisme Tarragona

Fòrum

Bossa esport

dijous, 05 de juny del 2003 - 4899 lectures - Enllaç permanent Enllaç permanent - Respondre al missatge Respondre al missatge

JAdRi
Nivell 3

Bossa esport per JAdRi dijous, 05 de juny del 2003 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Crec que seria interesant, ara que tindrem el xandall, tenim gorra... fer-nos amb bosses d'esport per a portar el material. Els interestas ho podrieu exterioritzar per tal de mirar pressupost, de cara a l'any que bé, fer-nos amb unes d'aquestes estupendes bosses!!!
PD: Si teniu alguna altra proposta com ara pantalons curts, camisetes... feu-la!!!

TXOMING
Nivell 2

bosses per TXOMING dijous, 05 de juny del 2003 - Respondre al missatge Respondre al missatge

TXOMING
Nivell 2

bosses per TXOMING dijous, 05 de juny del 2003 - Respondre al missatge Respondre al missatge

HOLA ADRI,JO VULL UNA MOTXILA,I UNA GORRA KE NO INC LA DEL CLUB.ADEU

lluis
Nivell 4

mes bosses per lluis dijous, 05 de juny del 2003 - Respondre al missatge Respondre al missatge

jo bossa/motxila, gorra i banyador...per la ria ke ens espera

Didac
Nivell 4

MeRXaNaDySiNG xD per Didac dijous, 05 de juny del 2003 - Respondre al missatge Respondre al missatge

e sentit dir que tb volen malles i no se ke mes

jo ja tinc gorra :P

TXOMING
Nivell 2

MOTXILLA per TXOMING dissabte, 14 de juny del 2003 - Respondre al missatge Respondre al missatge

COM ESTAN LES MOTXILLES,ADRI.KUAN VENIN A BUSCAL-LES?BONA FEINA!!!

Didac
Nivell 4

Se les fa cadascu per Didac dissabte, 14 de juny del 2003 - Respondre al missatge Respondre al missatge

lo que l'adri voli a dir es que agarreu qualsevol motxilla que tingueu i li fique amb el paint el nom del CAT ki diu paint diu photoshop i ki diu photoshop diu tip-x ©

JAdRi
Nivell 3

k va... per JAdRi dissabte, 14 de juny del 2003 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Les motxiles no estan fetes enkara... jo m'he compromés a portar la fabricació de les mateixes, per tal de que a l'inici de la vinent temporada tots puguem anar uniformats i ben guapos... aniré preguntant qui les vol... i pim pam... a FER-LES!!!

Tornar Tornar

El més destacat dels fòrums

Les noticies més llegides