Club Atletisme Tarragona

clubatletismetarragona.com

Club Atletisme Tarragona

Fòrum

electric
Nivell 2

MitjàMarató per electric dissabte, 16 de octubre del 2004 - Respondre al missatge Respondre al missatge

http://www.fut.es/~pesports/03_Activitats.htm

Aqui surt que el circuit està pendent de confirmació - a falta de 15 dies?. Bé doncs, aixo es tot el que he trobat. Per tant caldra estar atent a noves actualitzacions d´aquesta web..

En 2.30 hores he respost la questio, ta bé no? Total, ara son les 04.30... A aquesta hora ja no és tard, és aviat....

Jose
Nivell 3

Re: Re: Mitjà Marató per Jose dissabte, 16 de octubre del 2004 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Hola Estnom (que ja em diràs qui ets). Si el que vols es assesorament per dur a terme l´entrenament més idoni per una mitja marató et recomano que passis per les pistes municipals de Camp clar i parlis amb el Nene, el responsable de fons del nostre club. Estem de dilluns a divendres de 19:00 a 21:00. Tindràs a més l´oportunitat d´entrenar amb molta més gent que es dedica a les llargues distàncies i trobaràs que és molt més agradable l´entrenament d´aquesta forma.
Salutacions.
Per cert dubto que l´elèctric faci la mitja (una intuició).

Jose
Nivell 3

Re: Mitjà Marató per Jose dissabte, 16 de octubre del 2004 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Contestant a l´altre pregunta Estnom: no faré la mitja, entre altres coses perque tinc una lessió i segurament compromís com a monitor d´aquest esport, a banda de no ser la meva especialitat. Però sí he fet algunes curses d´aquesta distància i personalment et recomanaria que ho provessis, sempre que tinguis una preparació física suficient.

Jose
Nivell 3

Re: Mitjà Marató per Jose diumenge, 17 de octubre del 2004 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Es nota que ets verge en aquest esport. Un exemple quotidià: paguem 3 euros per còrrer durant uns 7 segons després de fer un viatge fins a Vilafranca o més enllà (no cal dir que pagat de la nostra butxaca) sense res més a canvi que ens diguin quin temps em emprat en recòrrer 60 metres. Al menys el fet de participar a la Mitja us proporciona un obsequi, uns avituallaments cada cinc quilòmetres, un servei de massatges, ... Una competició d´aquest tipus de proves de llarga distància impliquen un gran esforç organitzatiu, però a vegades costa entendre si realment no es treu un rendiment econòmic de tot plegat.
Per cert un petit consell tècnic, la darrera setmana abans de la prova no facis grans tirades de quilometratge, és tant important l´entrenament com el descans.

Tornar Tornar

El més destacat dels fòrums

Les noticies més llegides