|
cucudrulu Nivell 0
|
rehola: enhorabona a la organització de la mitja de Tarragona, l´any passat va està molt be, però enguany molt millor: millor organitzada, molta mes gent pels carrers animan i el recorregut tret per la "zona" del pont mòbil millor. SENSACIONALS, els "aguadors/ores" del km 15. Hem heu anima´t força. L´únic "pero", es els que els regals no han estat gaire a l´alçada. |
|
TXOMING Nivell 2
|
TENS RAO EN EL TEMA DELS REGALS JA QUE PER 11 ES PODIEN HAVER FET MES COSES,PERO AIXÓ ES UN TEMA DEL PATRONAT I AKI NOSALTRES NO TENIN RES A VEURE.NOMES HEM COL.LABORAT EN L´AVITUALLAMENT DEL KM .15 PERO ALMENYS AKET COP HI HA HAGUT AIGUA PER TOTS ELS CORREDORS.... SALUT |
|
Didac Nivell 4
|
Però que us van donar? Veig que tothom es queixa jajajaj, encara serien millors els regals per als voluntaris que els dels atletes .....
Eper un forum he trobat això: Per cert, dic premis entre cometes perque mira que arriben a ser ronyes: una poma, un tros de coca i una mini ampolla d'aigua, i tot amb tiquet, no sigui que repeteixis!!! Per no parlar de la cutre bossa de plastic i la vil·leda per aixugar-se que van donar. No vull fer odioses comparacions amb d'altres curses....però començo a sospitar que l'organització segur que guanya diners amb l'inscripció de la gent! |
|
Nene Nivell 3
|
TENS RAO CUCUDRULU -- > no sé, no sé. per Nene dilluns, 29 de novembre del 2004 - Respondre al missatgeHola a todos. El tema de los regalos siempre escuece a organizadores y corredores. En mi caso, me da igual que me den o no cualquier cosa. Camisetas tengo no sé cuantas, a pesar de regalar un buen surtido de ellas. Bolsas, otras cuantas, polos, calcetines,... lo que sea. Creo que no debemos correr por el regalo, si no por el mero hecho de correr. Lo que si que es cierto, que con el precio a que se ponen las carreras, dentro de poco tendremos que hipotecarnos. A veces la excusa es que nos cubren con un seguro, pero lo que si saben y no quieren arreglar es el tema de los federados. Nosotros ya estamos cubiertos por un seguro, que bien nos podrían descontar de las inscripciones, pero no hay voluntad "política" para realizarlo. Así que pagamos seguro para federarnos y pagamos seguro para correr cada vez que participamos en una carrera. El negoci és el negoci. Saludos. |
|
Nene Nivell 3
|
Re: TENS RAO CUCUDRULU -- > no sé, no sév (2) per Nene dilluns, 29 de novembre del 2004 - Respondre al missatgeY me olvidaba, la FCA inventó hace un par de años la ficha de "ruta", para conseguir que más atletas se federaran. El invento es bueno, se consigue federar gente, a la cual se le puede otorgar unos servicios, entre ellos el de estar asegurado, pues ellos también pagan la cuota de inscripción completa. De este modo, no se conseguirá federar a más atletas, para qué se deben preguntar. Si a cambio no se obtienen supuestas ventajas. Y no creo que el problema sea de la FCA, más bien de los organizadores de aquí. Podéis consultar otras carreras de ruta de fuera de Cataluña, por ejemplo yo estoy contemplando el Medio Maratón de Almería, y a los federados, como a otros colectivos, les hacen 3 euros de ahorro respecto al popular. Así que lo dicho, el negoci és el negoci. Saludos. |
|
Sam Nivell 2
|
Re: Re: TENS RAO CUCUDRULU -- > no sé, no sév (2) per Sam dimarts, 30 de novembre del 2004 - Respondre al missatgeA mi también me da igual el obsequio de final de carrera, hubiera preferido tener un avituallamiento mas completo al finalizar la carrera bebida isotónica a gogo, poder repetir agua, manzana y coca o algún yogurt, variedad en la fruta, plátano, naranja… en fin me pareció algo ridículo la toalla vileda que no seca una ….. Hablado de avituallamiento final recuerdo uno en el País Vasco había casi de todo yogurt, pasas, higos, naranjas, manzanas, galletas, barras energéticas de diferentes marcas y sabores y lo largo etc… al terminar la carrera les pedí un plátano y no tenían me hicieron esperar 1 minutos (60 segundos) fueron a buscarlos en la tienda de la plaza… sin comentario Agur Patxi |
PAGAR ELS DESPLAÇAMENTS ALS CONDUCTORS!!!!! 10:22 13-06-2003
Sopar Temporada 2006/07 11:07 07-06-2007
Sopar Final Temporada 00:14 23-06-2005
La Lesion tipica del CLub 23:40 03-04-2003
SOPAR NADAL 2006. APUNTAROS !!! 13:17 02-12-2006
Nous Xandalls 00:05 03-10-2007
VOLUNTARIS MITJA MARATO DE TARRAGONA 15:44 15-10-2005
4a Sant Silvestre Tarragona 10:30 03-12-2007
3a Sant Silvestre 10:30 08-12-2006
Marc José, rècord de Catalunya en 60 metres tanques 13:58 19-01-2008
Marc José estableix un nou record d'Espanya 20:59 23-02-2008
Campionat de Catalunya de Proves Combinades 13:33 10-01-2008