Club Atletisme Tarragona

clubatletismetarragona.com

Fòrum

queixa tv3 jean bouin

dimarts, 28 de novembre del 2006 - 6444 lectures - Enllaç permanent Enllaç permanent - Respondre al missatge Respondre al missatge

estertitu
Nivell 2

queixa tv3 jean bouin per estertitu dimarts, 28 de novembre del 2006 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Bueno family, copia de la carta:

Apreciats responsables de les televisions catalanes,
Escric aquesta carta per expressa’ls-hi la meva gran satisfacció en constatar que per segon any consecutiu, han oblidat les promeses femenines en el reportatge que realitzen a cada edició de la popular cursa de la Jean Bouin. És un gran plaer veure com en 45 minuts d’emissió televisiva no tenen temps ni d’anomenar la nostra categoria. Som conscients de que competim en una cursa en la que no hi tenim protagonisme. En cap moment pretenem comparar-nos amb grans figures de l’atletisme català com puguin ser Isabel Eizmendi, Natalia Rodríguez, Louis Brown, Vinyet Noguero, Montse Mas, Anna Bové i altres grans atletes amb els i les que hem tingut l’honor de compartir cursa. Però, al menys, al que si que crec que tenim dret és a una petita ressenya, no creuen? No els demanem imatges, ni entrevistes, ni noms, com han fet amb la resta de categories (Promesa masculí inclosa), encara que també hem patit com tots ells, potser un mínim de reconeixement també ens el mereixem, no?
Bé no m’agradaria esplaiar-me en excés. Així que només felicitar-los per la forma tan adequada amb la qual pretenen fomentar l’esport i animar-los a continuar així per tercer any consecutiu.
Atentament,
Ester Aragonès Vidal (guanyadora de la 82ena i 83ena edició de la Jean Bouin categoria Promesa)

TXOMING
Nivell 2

Re: queixa tv3 jean bouin per TXOMING dimarts, 28 de novembre del 2006 - Respondre al missatge Respondre al missatge

BEN DIT!!!JO ET VAIG ESTAR CERCANT TOTA L´ESTONA I RES...

Alex
Nivell 2

Re: queixa tv3 jean bouin per Alex dimarts, 28 de novembre del 2006 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Així m\'agrada, Esther!
Felicitats per guanyar!, Tens tota la raó d\'expresar la teva queixa. No els hi venia de 1 minut de comentari i imatges... Peró no va guanyar la del Barça, vas guanyar TÚ, la de lila.

sis
Nivell 2

Re: queixa tv3 jean bouin per sis dimarts, 28 de novembre del 2006 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Tens tot el meu recolçament en la teva queixa (Segur que no s\'estalvien l\'imatge de 4 galifardeus que coneixen a casa seva). Està clar que el responsable de la realització del programa té mes nocions de premsa rosa que d\'atletisme.

Enhorabona per la victòria de part meva i d\'en Xavier Ros

estertitu
Nivell 2

resposta tv3 per estertitu dijous, 30 de novembre del 2006 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Resposta Tv3,
prou correctes,no?mentres l\'any que ve no se nóblidin?

Abans de res, demar-te personalment disculpes per no fer cap mena de referència a la teva victòria a la Jean Bouin.
Va ser una omissió per desconeixement. El nostre objectiu va ser donar un important ressó a totes les curses i no només de la Internacional.
En gravar la cursa júnior i juvenil femenina ja vam veure que no hi havia la categoria promeses, com a la cursa masculina. I, després, no ens vam adonar que les promeses corrieu a la cursa Internacional.
Ja et dic que es tracta d\'un error, que donat que es repeteix pot semblar un menyspreu, encara més en el teu cas ja que has estat la guanyadora aquestes dues últimes edicions.
Com dius, mereixeu el mateix reconeixement que la resta de participants. Però més enllà de la teva justificada indignació, crec que no ets justa quan irònicament vens a dir que el que acabem fent és provocar el desànim. Crec que en concret la retransmissió d\'aquest any de la Jean Bouin pretenia el contrari, més de mig programa va estar dedicat a destacar precissament això, la formació de futurs gran atletes i els valors que envolten la pràctica d\'aquest esport.
Et deixo el telefón de la feina i el meu mòbil perque m\'agradia demanar-te disculpes personalment, com et dic al començament de l\'e-mail.

Joan R. Vallvé

Alex
Nivell 2

Re: resposta tv3 per Alex divendres, 01 de desembre del 2006 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Esther, diga-l\'s-hi que et convidin al programa, que tú ja ets experta en anar a la radio....

Vinga campiona! Felicitats, que aquest pas et veig de plató en plató.

Didac
Nivell 4

Re: queixa tv3 jean bouin per Didac dissabte, 02 de desembre del 2006 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Bé, perfecte la carta i prou correcte la resposta. Com has vist Esther he ajuntat els dos missatges que havies escrit, i he \"decorat\" les cartes amb l\'opcio del boto citar

TXOMING
Nivell 2

Re: queixa tv3 jean bouin per TXOMING diumenge, 03 de desembre del 2006 - Respondre al missatge Respondre al missatge

AIXO ,QUE ET CONVIDIN AL PROGRAMA.......

Tornar Tornar