Club Atletisme Tarragona

clubatletismetarragona.com

Club Atletisme Tarragona

Fòrum

Cros Sant Pau 2006

dimarts, 28 de novembre del 2006 - 4835 lectures - Enllaç permanent Enllaç permanent - Respondre al missatge Respondre al missatge

Didac
Nivell 4

Cros Sant Pau 2006 per Didac dimarts, 28 de novembre del 2006 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Bé com ja sabeu cada any es realitza el cros del sant pau, lloc d\'on provenent molts atletes del nostre club i amb el que qui mes qui i menys i col·laborem. Així que si algu esta disposat a participar-hi que ho notifiqui personalment a mí o aqui al fòrum aixi farem les inscripcions.

De moment cito els que ja ho estan, si em deixes algu reclameu :P !

Absolut Masculí
Quino Vergara
Juan Domingo Romero
Pere Pardines
Agustí Oriol
Bernat Rocamora
Farouk Mellakhi
Jose Miguel Martin
Dídac Rios
Dídac Ciurana
Javi Moreno
Carlos Ferrer
Luis Miguel Hurtado
Amadeu Serres

Absolut Femení
Barbara Pintado
Beatriu Malla
Anna Solé

Infantil Masculí
Pol Olivier

Infantil Femení
Marta Font

Cadet Femení
Wisam El Hatobuib

Mini Masculí
Marc Ferrer (no es del CAT es del cesar august)

lluis
Nivell 4

Re: Cros Sant Pau 2006 per lluis dimecres, 29 de novembre del 2006 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Didac,

Tant jo com la Miriam ens vam apuntar en el full que doneu a la canalla, pero si cal, apunta\'ns. De fet correrem tota la familia menys el canari. No hi ha premis per families???

Lluis

Didac
Nivell 4

Re: Cros Sant Pau 2006 per Didac dimecres, 29 de novembre del 2006 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Si et vas apuntar perfesto.

Crec que si que nya un premi per families, però també havia de correr el canari o qualsevol / qualsevulla altre animal domèstic

lluis
Nivell 4

Re: Cros Sant Pau 2006 per lluis dimecres, 29 de novembre del 2006 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Es ke esta lesionat, te els abductors fotuts, llastima!!!

Alex
Nivell 2

Re: Cros Sant Pau 2006 per Alex divendres, 01 de desembre del 2006 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Dídac, és possible que m\'apuntis a mí i a les meves filles?

Per sí pots fer-ho et donc les dades, d\'acord?

Andrea López Urbano. Any: 1998
Mireia López Urbano. Any: 2000

Àlex López Vila: Any... 1964

Gràcies!

Per ser jo tinc dos tortugues, peró tinguent en compte que la cursa és el migdia i tinc pressa , no les portaré.

Alex
Nivell 2

Re: Cros Sant Pau 2006 per Alex divendres, 01 de desembre del 2006 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Per cert, Dídac, apunta a les meve filles en representació del CEIP Pràctiques.

Gràcies!

davidla
Nivell 2

Re: Cros Sant Pau 2006 per davidla divendres, 01 de desembre del 2006 - Respondre al missatge Respondre al missatge

si encara estem a temps, inscriu si us plau, als de casa nostra:

mini-masculi, Aleix Lago ,any 02, (escola Mare Nostrum).
pre-benjami femení, Nerea Lago, any 00, (escola Mare Nostrum).
Popular femení, Angels Garbajosa.
Popular masculí, David Lago.

Moltes gracies

llàstima de premi, per polítiques internes, a casa no es tenen animals de companyia.

Didac
Nivell 4

Re: Cros Sant Pau 2006 per Didac divendres, 01 de desembre del 2006 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Bé ja he afegit les inscripcions algunes s\'hauran de comprovar si estan fetes, sino no hi ha problema si veniu d\'hora en fer-les diumenge mateix. Sobretot aquestes ultimes que he fet avui divendres

Tornar Tornar

El més destacat dels fòrums

Les noticies més llegides