Enllaç permanent -
Respondre al missatge|
Didac Nivell 4
|
Hola a tothom, ja no se si escric per algú o no jejejej, al final més que un fòrum semblarà un bloc d\'aquests personals que hi ha ara tan de moda. Com alguns ja sabeu aquest any s\'ha comentat de fer una nova tirada de xandalls, renovats completament respecte als anteriors. Podeu provar-vos un patró que tenim a les pistes per tenir una referència i si voleu veure la mostra que ens han enviat la podeu veure també a les pistes. A la foto no es veu gaire bé el color, però us puc dir que es el lila no d\'aquests últims xandalls, sinó dels anteriors. (els de pell de pressec que diuen) Aniré ficant el llistat de gent que vol el xandall, si esteu interessats en ell, podeu enviar-me un correu, missatge privat, sms, deixaru na resposta a aquest fil o m\'ho comenteu per les pistes. En principi el preu oscil·larà entre els 20 i 25 €, com més es demanin, més econòmic sortirà. Els que van comprar el xandall anterior (el de lila Teletubie de 30 €, tindran dret a el xandall nou gratuitament, o sigui que aneu-me dient les talles també, i marco amb tick[√] els que no tenien l\'anterior). El xandall el podrà adquirir qualsevol soci del club.
|
|
lluis Nivell 4
|
Per que no es digui que et deixem sol.... Jo tambe en vull, la talla suposo que la XL, pero millor passo un dia d\'aquests perles pistes. Lluis |
|
Peter Nivell 3
|
\"...No estàs sol en el món...\" (Fragment de \"Mar i cel\") Jo vull un xandall de la talla XL... Iujuuuuuu! Ens veiem al riu? |
|
Didac Nivell 4
|
No, jo no aniré al riu, m\'han demanat una ressonància, per la qual encara no m\'han donat hora evidentment ... |
|
javi@@@ Nivell 2
|
bonesssssssss... dídac jo vull un xandall tb.... crec que la talla la XL.. serà que xiiiii... merciiiiiiiii |
|
JAdRi Nivell 3
|
Amadeu Serres ---> L Adrià Serres -------> XL Gràcies! |
|
Didac Nivell 4
|
Corregeix-me si m\'equivoco JAdRi, però el teu pare no tenia el Lila Teletubie, oi ? |
|
_E|essaR_ Nivell 2
|
jo aquesta vegada em curare amb salut XL si pot esser, asies!! |
|
Alex Nivell 2
|
Dídac, jo la L. Al Toni Valverde també una L. Gràcies. Àlex López |
|
Alex Nivell 2
|
Dídac, millor passo per les pistes i me l\'emprovo, i et dic les talles dels xandals meu i del Toni V. Ah, i jo ja tinc el xandal Lila Teletubbie! |
|
Didakillu Nivell 2
|
Hola a tohom, com anem? Jo per terrassa força bé, una mica enfeinat però la feina no em priva d\'anar a còrrer a un parc de puta mare que hi ha al mig de la ciutat, tema xandalls, per a mi un XL siusplau, m\'hagués fet gràcia anar de teletubie però aquest també és prou maco. Una abraçada a tots xecs...salut i atlestisme |
|
Didac Nivell 4
|
Sembla que els que ens ho feien, demanaven una paga i senyal, sense facilitar-nos cap mena de garantia si els i feiem arribar els diners, i també pujaven una mica més el preu del que havíem acordat, uns 5€ més per xandall. Així que buscarem alguna altra cosa, demà mateix vaig a varis llocs per aquí per la zona, a veure que aconsegueixo. |
|
Didac Nivell 4
|
He anat a demanar presupostos a un altre lloc (A la Selva del Camp) ens mantindrien el disseny que veieu a la foto però sense les ratlles blanques transversals de les manigues. Podem alternar talles es a dir, podem demanar pantalons L i part superior XL, llavors ens cobrarien com XL, que es més car, i tenim talles de 16 anys S M L XL XXL. Com més gran més cara. Si els hi fem la comanda, ens deixarien talles M L XL per provar-nos i dir exactament quines talles volem. |
|
Didac Nivell 4
|
Reprenc el fil per dir-vos que ja he parlat amb aquest lloc i he aclarit un disseny. La qüestió es que canviaran les talles, altre cop, ja que m\'he provat una M i em va bé, o sigui que tornaré a perseguir-vos. M\'han facilitat 3 jaquetes una talla 16 que s\'assembla a la S m\'han dit, una M i una L, per als més grandots, sembla que la L ja us anirà bé. El disseny serà com el d\'aquesta foto, però on veieu negre, lila Pel que fa als pantalons, completament liles, amb una franja única lateral blanca i cremelleres. Més o menys he fet un \"retrat robot\" de com quedaria ... ![]() |
Sopar Temporada 2006/07 11:07 07-06-2007
Sopar Final Temporada 00:14 23-06-2005
SOPAR NADAL 2006. APUNTAROS !!! 13:17 02-12-2006
La Lesion tipica del CLub 23:40 03-04-2003
PAGAR ELS DESPLAÇAMENTS ALS CONDUCTORS!!!!! 10:22 13-06-2003
Nous Xandalls 00:05 03-10-2007
VOLUNTARIS MITJA MARATO DE TARRAGONA 15:44 15-10-2005
4a Sant Silvestre Tarragona 10:30 03-12-2007
Marc José estableix un nou record d'Espanya 20:59 23-02-2008
Marc José, rècord de Catalunya en 60 metres tanques 13:58 19-01-2008
3a Sant Silvestre 10:30 08-12-2006
Campionat de Catalunya de Proves Combinades 13:33 10-01-2008