Club Atletisme Tarragona

clubatletismetarragona.com

Club Atletisme Tarragona

Fòrum

Nous Xandalls

dimecres, 03 de octubre del 2007 - 15392 lectures - Enllaç permanent Enllaç permanent - Respondre al missatge Respondre al missatge

Didac
Nivell 4

Nous Xandalls per Didac dimecres, 03 de octubre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Hola a tothom, ja no se si escric per algú o no jejejej, al final més que un fòrum semblarà un bloc d\'aquests personals que hi ha ara tan de moda.

Com alguns ja sabeu aquest any s\'ha comentat de fer una nova tirada de xandalls, renovats completament respecte als anteriors. Podeu provar-vos un patró que tenim a les pistes per tenir una referència i si voleu veure la mostra que ens han enviat la podeu veure també a les pistes. A la foto no es veu gaire bé el color, però us puc dir que es el lila no d\'aquests últims xandalls, sinó dels anteriors. (els de pell de pressec que diuen)

\"nous

Aniré ficant el llistat de gent que vol el xandall, si esteu interessats en ell, podeu enviar-me un correu, missatge privat, sms, deixaru na resposta a aquest fil o m\'ho comenteu per les pistes.

En principi el preu oscil·larà entre els 20 i 25 €, com més es demanin, més econòmic sortirà. Els que van comprar el xandall anterior (el de lila Teletubie de 30 €, tindran dret a el xandall nou gratuitament, o sigui que aneu-me dient les talles també, i marco amb tick[√] els que no tenien l\'anterior). El xandall el podrà adquirir qualsevol soci del club.

→ Alcaine López, Eduard→ XL
→ Aragonés Vidal, Ester→ M
√ Barberan de Miquel, Emili→ L
→ Bardina i Tomas, Joan→ L
→ Benítez Lazcano, Ivan→ XL
→ Bertrán Sastre, Anna→ L
→ Ciurana Caire, Dídac→ XL
→ Domingo Romero, Joan→ XL
→ Ferrer Barberan, Carlos→ L
→ Flores Montes, Fernando→ L
√ Font, Fonchi→ XL
√ Font, Marta→ M
→ García Navarrete, Jose Fco.→ L
√ Ivan→ L
√ José Díaz, Marc→ M
→ Lopez Balleste, Isidre→ L
→ Lopez Vila, Álex→ L
√ Malla Ferrer, Beatriu→ M
→ Martí Exposito, Annabel→ M
→ Martín Álvarez, Jose Miguel→ M
→ Mateu Pérez, Hector→ XL
√ Melakhi, Farouk→ L
→ Miró Porta, Jordi→ L
→ Moreno Cabeo, Javier→ XL
√ Oliver, Pol→ M
→ Oriol Pasano, Agustí→ L
√ Ortega Ridao, Pedro→ M
→ Pardines Gras, Pere→ XL
→ Pintado Duch, Bàrbara→ XL
→ Rios Meseguer, Dídac→ XL
→ Rocamora Chaparro, Bernat→ L
√ Rodriguez Cano, Javier→ L
√ Ros, Narcis→ XL
→ Sáez Vives, Álvaro→ XL
√ Saez, Luis→ XL
→ Sanchís Cugat, Jaume→ XL
√ Serres Casmitjana, Amadeu→ L
→ Serres Pardines, Adrià→ XL
√ Sole Farré, Anna→ M
→ Torra Cid, Carles→ XL
→ Tortosa Pradillo, Ferran→ XL
√ Valverde, Toni→ L
→ Vázquez Vilamajó, Lluís→ XL
→ Vergara Magrazo, Quino→ L
→ Vidal Casadó, Eulalia→ L
√ Xavi (cadet)→ M

→ Bertrán Sastre, Maria→ L
→ Borras Rius, Anna→ M→
→ Forcadell i Amigó, Marc→ L
→ Iborra Martínez, Quico→ L
→ López Hernández, Angel Luis→ XL
→ Ricart Muñoz, Francesc→ L
→ Romaní Suarez, Robert→ XL
→ Sarlé Abelló, Sergi→ L
→ Vacas Campos, Pedro→ XL

lluis
Nivell 4

Re: Nous Xandalls per lluis dimecres, 03 de octubre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Per que no es digui que et deixem sol....
Jo tambe en vull, la talla suposo que la XL, pero millor passo un dia d\'aquests perles pistes.
Lluis

Peter
Nivell 3

Re: Nous Xandalls per Peter dijous, 04 de octubre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

\"...No estàs sol en el món...\" (Fragment de \"Mar i cel\")

Jo vull un xandall de la talla XL... Iujuuuuuu!

Ens veiem al riu?

Didac
Nivell 4

Re: Nous Xandalls per Didac dijous, 04 de octubre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

No, jo no aniré al riu, m\'han demanat una ressonància, per la qual encara no m\'han donat hora evidentment ...

javi@@@
Nivell 2

Re: Nous Xandalls per javi@@@ divendres, 05 de octubre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

bonesssssssss... dídac jo vull un xandall tb.... crec que la talla la XL.. serà que xiiiii... merciiiiiiiii

JAdRi
Nivell 3

Re: Nous Xandalls per JAdRi dilluns, 15 de octubre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Amadeu Serres ---> L
Adrià Serres -------> XL

Gràcies!

Didac
Nivell 4

Re: Nous Xandalls per Didac dimarts, 16 de octubre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Corregeix-me si m\'equivoco JAdRi, però el teu pare no tenia el Lila Teletubie, oi ?

_E|essaR_
Nivell 2

Re: Nous Xandalls per _E|essaR_ dimarts, 16 de octubre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

jo aquesta vegada em curare amb salut

XL si pot esser, asies!!

Alex
Nivell 2

Re: Nous Xandalls per Alex dimecres, 17 de octubre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Dídac, jo la L.

Al Toni Valverde també una L.

Gràcies.

Àlex López

Alex
Nivell 2

Re: Nous Xandalls per Alex dimecres, 17 de octubre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Dídac, millor passo per les pistes i me l\'emprovo, i et dic les talles dels xandals meu i del Toni V.

Ah, i jo ja tinc el xandal Lila Teletubbie!

Didakillu
Nivell 2

Re: Nous Xandalls per Didakillu dijous, 25 de octubre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Hola a tohom, com anem? Jo per terrassa força bé, una mica enfeinat però la feina no em priva d\'anar a còrrer a un parc de puta mare que hi ha al mig de la ciutat, tema xandalls, per a mi un XL siusplau, m\'hagués fet gràcia anar de teletubie però aquest també és prou maco.

Una abraçada a tots xecs...salut i atlestisme

Didac
Nivell 4

Re: Nous Xandalls per Didac diumenge, 18 de novembre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Sembla que els que ens ho feien, demanaven una paga i senyal, sense facilitar-nos cap mena de garantia si els i feiem arribar els diners, i també pujaven una mica més el preu del que havíem acordat, uns 5€ més per xandall.

Així que buscarem alguna altra cosa, demà mateix vaig a varis llocs per aquí per la zona, a veure que aconsegueixo.

Didac
Nivell 4

Re: Nous Xandalls per Didac divendres, 23 de novembre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

He anat a demanar presupostos a un altre lloc (A la Selva del Camp) ens mantindrien el disseny que veieu a la foto però sense les ratlles blanques transversals de les manigues. Podem alternar talles es a dir, podem demanar pantalons L i part superior XL, llavors ens cobrarien com XL, que es més car, i tenim talles de 16 anys S M L XL XXL. Com més gran més cara. Si els hi fem la comanda, ens deixarien talles M L XL per provar-nos i dir exactament quines talles volem.

Didac
Nivell 4

Re: Nous Xandalls per Didac divendres, 21 de desembre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Reprenc el fil per dir-vos que ja he parlat amb aquest lloc i he aclarit un disseny.
La qüestió es que canviaran les talles, altre cop, ja que m\'he provat una M i em va bé, o sigui que tornaré a perseguir-vos. M\'han facilitat 3 jaquetes una talla 16 que s\'assembla a la S m\'han dit, una M i una L, per als més grandots, sembla que la L ja us anirà bé.

El disseny serà com el d\'aquesta foto, però on veieu negre, lila

\"\"

Pel que fa als pantalons, completament liles, amb una franja única lateral blanca i cremelleres.

Més o menys he fet un \"retrat robot\" de com quedaria ...

\"\"

Tornar Tornar

El més destacat dels fòrums

Les noticies més llegides