Club Atletisme Tarragona

clubatletismetarragona.com

Club Atletisme Tarragona

Fòrum

canvi de club

dilluns, 15 de octubre del 2007 - 4519 lectures - Enllaç permanent Enllaç permanent - Respondre al missatge Respondre al missatge

estertitu
Nivell 2

canvi de club per estertitu dilluns, 15 de octubre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Hola familia,

Sento decepcionar a tots aquells que en llegir el titol s’hagin fet ilusions de no veure’m més taladran per les pistes pero, tot i que a partir del 1 de novembre legalment ja no m’es permes competir amb la samarreta lila, sento donar-vos la mala naticia de que m’haureu de continuar aguantant igualment als entrenos.

Val a dir que vaig a un lloc on hi tinc al menys una bona companyia assegurada, eh Barbareta! Pero tambe que soc conscient de que l’ambient CATERO... no puc esperar trobarlo a cap altre club.

Tambe agrair a aquells companys que malgrat els dubtes i la por a nadar m’han ajudat a llençarme a la piscina. Ara nomes cal esperar que no faci com les pedres que les tires i s’enfonsen.hehe.

De totes maneres no patiu que l’interior seguirà sent lila (encara que el color en si no m’agradi massa perque tambe és el de la jove i jo soc dels xiquets) i em continuareu sentint cridar a les curses igual o més fort que abans.

Bueno gent us deixo que he de continuar amb els meus estudis de com putejar als pacients.

Ens veiem per les pistes

Ester

Alex
Nivell 2

Re: canvi de club per Alex dimecres, 17 de octubre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Esther, no sabia res del tema del canvi de club. Així i tot, pel que veig no ens deixes del tot. Per nosaltres, segur que és més important que et quedis amb nosaltres, que estiguis a prop encara que competeixis en nom d\'un altre club.
Així que, fitxa per qui vulguis però no t\'allunys dels liles que son els que t\'estimen.

A més, que nassos, tú sempre seràs del CAT!

Didac
Nivell 4

Re: canvi de club per Didac diumenge, 21 de octubre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

A la web de l\'agrupació t\'anuncien jejeje

http://www.aacatalunya.org/phpBB2/viewtopic.php?t=568

Ja podrien dir almenys d\'on vens també jejej

Farewell to Esther ! jajaja

lluis
Nivell 4

Re: canvi de club per lluis diumenge, 21 de octubre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Esther,

Em sap molt greu, pero entenc que es el millor per tu...endavant doncs, molta sort i molta força!!!

estertitu
Nivell 2

Re: canvi de club per estertitu dimecres, 24 de octubre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Gracies familia !!! :-)

La veritat es que si que ho podrien nombrar al menys,
pr clar, com no tenen un cap de prensa tan ben informat com el nostre, hehe... que hi farem XP

Didac
Nivell 4

Re: canvi de club per Didac dimecres, 24 de octubre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

Cita:
pr clar, com no tenen un cap de prensa tan ben informat com el nostre, hehe... que hi farem XP

Això si que és cert !

lluis
Nivell 4

Re: canvi de club per lluis dimecres, 24 de octubre del 2007 - Respondre al missatge Respondre al missatge

pilotes!

Tornar Tornar

El més destacat dels fòrums

Les noticies més llegides