Forums
Hola a todos. Como sabéis el día 12 de febrero tenemos, si queremos y eso parece, dicho campeonato. Así que toca ir confeccionando el equipo. Bien, yo ya propongo a los fondisCATs, ahora le toca a los otros entrenadores. Venga, iros animando, que tenemos un buen equipo.
400 m.ll. -> Juan Blanco // En caso que no haya el cuatrocentista habitual
800 m.ll. -> David Lago o Juan Blanco
1500 m.ll. -> David Lago o Fernando Flores
3000 m.ll. -> Jorge de Andrés
Suplentes -> Jordi Miró, Alex López, César, Nene,...
60 m.ll. ->
200 m.ll. ->
60 m. t. ->
alçada ->
llargada ->
pes ->
4 * 200 -> Aquí podemos hacer un equipo velocista, fondista o mixto.
Hola Nene,
Perdona que no hagi contestat amb més rapidesa... No sóc massa internetero.
Les opcions proposades són cercant el màxim de puntuació.
60 m llisos José Miguel Martín
200 m llisos Narcís Ros (el telefonaré per veure si està en forma)
Llargada Josep Maria Mateu
Alçada Pere Pardines
Pes Daniel Ariza
60 m tanques Quico Iborra
Relleu: José, Quico, Josep Maria, Dani, Pere... I altres... Els que vulguin optar á fer el relleu podrien fer un control a Sabadell i després mirem puntuació.
M'encanten aquestes competicions de club!
Salut a tots. Ens veiem
Bon any a tothom,
a principis de desembre he estat amb una fascitis plantar. He rodat més que altra cosa (inclús he fet de llebre al Xavier a la San Silvestre). Sapiguent que compteu amb mi per al 200 m. ll. del Campionat de Clubs Veterà:
1- Hem fa molta ilusió participar
2- No estic de guardia a l'Hospital
3- He millorat molt quant a les molèsties. Començaré a partir de l'11 de Gener a preparar-me progresivament per arribar al dia 0 hora 0 en la punta de forma óptima i rebaixar la marca de l'any passat en 200
4 De moment no puc fer més ja que els reis els passo a l'Hospital i el 10 hem tornen a pagar l'estada a l'Hospital a pensió completa
Com ja he posat al Tagboard, Si fa falta, per el 1500 o el 3000 doncs ja m'ho diras Nene, jo si no hi ha res de nou estic disponible, i si no doncs res a la llista de suplents preparats!
Hola !!!
Narcís, para el 200. Jordi, si no pasa nada, nos quedamos de reserva, junto a Alex. Yo, aunque esté de reserva iré el día de la competi. Por si acaso.
Saludos.
HOLA A TOTS, EL EQUIP ES POTENT...
JO NO SE SI PODRÉ VENIR PERÓ SI VINC , DE RESERVA AL 4. I AU...
SALUDTACIONS
Respondre al missatge ves al primer missatge
Ep! Ets nou?
Participants
- TXOMING #2649 7 gener
- Nene #2646 6 gener
- toti #2645 6 gener
- sis #2644 6 gener
- Nene #2643 4 gener
- Peter #2642 4 gener