Ecat
ranking cat!

Forums

Inscripciones.

Como os he comentado. Para quienes queraís que os vaya haciendo las inscripciones a los diferentes cameonatos.

Hola a tothom, aquest, entre d'altres és un tema que m'agradaria haver tractat en la passada assemblea de socis, però la falta d'assistència em va fer pensar que no era moment, i poder ara, s'arriba a més persones.

En la situació actual, com a club, com a soci, m'agradaria demanar ajut a tothom, entre tots, fer petites tasques que descarreguin feina a la resta gent. Ja se que tothom estem molt enfeinats, i hi ha moltes prioritats.

Una d'aquestes tasques seria la de tenir un "encarregat d'inscripcions". Aquest any les inscripcions es fan a través d'una aplicació web que ha fet la RFEA i que només funciona al 100% amb Internet Explorer.

Quina seria la tasca a fer?

- Formalitzar les inscripcions, quan li ho demanin. Podríem facilitar, com ha fet el Nene, un fil del fòrum o fins i tot crear un correu inscripcions@clubatletismetarragona.com per a que s'hi enviin totes les inscripcions allà.

- Revisar el calendari. La mateixa aplicació disposa del calendari de la RFEA, que es podria revisar mensualment i notificar de les competicions que hi haurà així com afegir-les a la pàgina del club, per tenir el calendari al dia. Basicament, la meva proposta es, estic a finals de gener (ara mateix) i reviso el calendari de febrer, creo els esdeveniments a la webcat que no hi siguin.

Que necessito?

- Accés al programa (us el facilitem nosaltres, enllaç, usuari i contrasenya)

- Un ordinador amb Windows o MAC OSX on poder instalar el Internet Explorer

- Ganes 

Sobre este tema. He estado intentando dar de alta una nueva atleta. Lo he probado con I.Explorer adecuado, con Mozzila, con Crhome y no funciona el programita de la RFEA.

Cuando llegas el momento de dar de alta, te dices que introduzcas la dirección. Por supuesto, ya estaba introducida. Y de ahí no se pasa.

Le he mandado un correo personal, a mi nombre, a la RFEA, explicándoselo y además comentando que es curioso que seamos nosotros los que pagamos por un servicio y que tengamos que ponernos los que ellos quieran siendo nosotros los que pagamos. Así nos va en este país.

Respondre al missatge ves al primer missatge

Ep! Ets nou?

Participants

Pujar