Ecat
ranking cat!

Forums

Pròxima temporada
Bona tarda,

La pròxima temporada vull estrenar-me en cross i pista. Espero que les lesions em respectin !.
Com us prepareu pel cross i pista?
Jo normalment faig 10000, mitjes maratons i de tant en quan una marató. Entreno 5 o 6 dies a la setmana i començo la temporada amb un programa per a mitja marató fins al novembre i al gener començo un programa de 10000.
Aquest dissabte us espero a l'Espluga.
Salutacions i en especial a en Cèsar, que m'el vaig trobar a l'aeroport de Madrid.

Toni, el millor serà que el Nene et passi els entrenaments que fem els fondistes.
És un entrenament que va bé per fer les mitjes maratóns, de 10 kms, i amb rodatges d'entre 70-100 kms setmanes durant els messos de setembre-decembre. Inici de sèries a finals d'octubre, i els crossos començen a novembre.

Serà millor que et passi els entrenaments per mail al Nene.

Aquesta temporada, per fí, competiràs amb el club!

Ànims!

Avui marxo de vacances. Ens veurem a la Cursa de la vinya!

Àlex

Hola Toni !!!

Primero, gracias por tu participación en l'Espluga, contribuiste a ese sensacional 2º puesto del CAT.

En cuanto al entrenamiento. Yo quería hablar contigo en l'Espluga, pero después de la carrera ya no te pude ver.

Tendríamos que vernos o por teléfono para planificar la temporada, y coincidir en el entreno-planteamiento.

Un buen día puede ser en la cena de los fondistas del CAT, para final de agosto o principio de setiembre, un viernes o sábado noche.

Recibe un saludo y ya me dirás.

Hola Nene,
Me faltaron fuerzas en los 3 últimos kms de l'Espluga.
Intentaré ir a la cena y allí ya hablamos. Mientras tanto, seguiré entrenando.
Saludos.

Respondre al missatge ves al primer missatge

Ep! Ets nou?

Participants

Pujar