Forums
SOPAR NADAL 2006. APUNTAROS !!!
Lo dicho. Quien lo desee... que se apunte, ya sea aquí o personalmente. Si lo hacéis aquí los sabrán todos los compañeros. Saludos.
Es sopar CAT, aixi que s'apunti tothom que vulgui i que especifiqui si vindrà acompanyat per saber el nº total de gent i si pot ser el més aviat possible per tal de reservar el lloc no sigui cas que en les dates que estem ens quedem sense local.
Estaria bé emili que llistesis tots els que venen i vas editant el missatge, així veiem com va l'"asuntu". Posare una noticia a la web també i com que ara toca un nou infoC@T ho veuran tots els registrats
Atenent a les peticions, el sopar es farà a Tarragona ciutat per als que no tingin vehicle i per als que no el vulgin agafar.
De moment hi ha lloc a La Tagliatella del c/Apodaca fins a 50 persones però no hi ha menú, es a base d'ensalades, pasta i pitzes(tambè hi ha antipasti).
A Pasta Nostra Pizza Nostra de la Rambla Nova hi ha lloc fins a 80 persones, hi ha un menú de festes a elegir entre 5 primers, 5 segons i 5 postres per 24,90
De moment hi ha lloc a La Tagliatella del c/Apodaca fins a 50 persones però no hi ha menú, es a base d'ensalades, pasta i pitzes(tambè hi ha antipasti).
A Pasta Nostra Pizza Nostra de la Rambla Nova hi ha lloc fins a 80 persones, hi ha un menú de festes a elegir entre 5 primers, 5 segons i 5 postres per 24,90
Suposo que l'avantatge del menu es que ja sas d'un bon principi quan pagaras, però tampoc passaria res no si anem a algun lloc on no n'hi hagi i cadascu demana el que vol (1 plat [gran] + cafe + beguda comunitaria) despres es divideix entre tots els presents per a veure quan toca per cap i normalment (segons el lloc) sempre que s'ha fet mai ha pasat dels 25
m'inscric al sopar, allà on digueu, no importa el menjar ni el preu, sinó la companyia.... per tant, amb un got d'aigua i un palillo passarem, però que vinguin ties boooneeessss!!!!
i tios bons com jo per a elles!!! Ja, ja... venga mariconetis, a sopar i acelebrar el Nadal.
Per cert, ens jalarem la panera de la mitja o la donarem a Càritas? jo vull el pot de préssec!!!!
i tios bons com jo per a elles!!! Ja, ja... venga mariconetis, a sopar i acelebrar el Nadal.
Per cert, ens jalarem la panera de la mitja o la donarem a Càritas? jo vull el pot de préssec!!!!
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! Yo tb me apunto, pero antes podriais decir el dia que se haria???? Tengo la agenda bastante llena... jajaja. Quan digueu el dia dire si puc o no. Mercy!!
SOPAR CAT AL HOLLYWOOD EL DIA 22 A LES 22:00H
Primer plat
Mixte d'embotits
Ensalada de formatge fresc
Llesca d'escalivada
Segon plat
Rodó de vedella
Llenguat
Tarta
Café
Sangría-vi-aigua-cava
18
Primer plat
Mixte d'embotits
Ensalada de formatge fresc
Llesca d'escalivada
Segon plat
Rodó de vedella
Llenguat
Tarta
Café
Sangría-vi-aigua-cava
18
Emili, apunta'm.
Alvaro Sáez.
Per cert, hi ha alguna posibilitat de agafar un altre 1er plat??? Es que soc molt maniatic i no m'agrada res de 1er... jajaja
Alvaro Sáez.
Per cert, hi ha alguna posibilitat de agafar un altre 1er plat??? Es que soc molt maniatic i no m'agrada res de 1er... jajaja
Hola a tothom, primer de tot dir que he fet la Ethernal Running amb la samarreta del CAT,bé...al principi es veia que era del club, després ja no...i segon mmmm rodó de vedella i que m'apunto al soparet...de postres res gràcies...fins divendres
Respondre al missatge ves al primer missatge
Ep! Ets nou?
Participants
- TXOMING #822 22 desembre
- Toni #821 20 desembre
- Didakillu #820 17 desembre
- Didac #818 16 desembre
- TXOMING #812 14 desembre
- Pishaa #810 12 desembre
- ebdem #809 12 desembre
- Pishaa #808 11 desembre
- PERE #804 8 desembre